BTS Univerzum "LY: Answer" beleške - maj 2022.

BTS_Univerzum

Tri beleške vezane za maj 2022. godine donose nam nekoliko pojašnjenja. Najpre, Taehyung (V) objašnjava zašto je došlo do sukoba između Seokjin_a i njega. Zatim, Yoongi piše o vatri u sobi u motelu, a Hoseok otkriva kada je odlučio da sa Jimin_om napusti bolnicu. Ne zaboravite, BTS Univerzum je fikciona priča koju su kreirali Big Hit i BTS!


"Biti zajedno, šta je tu toliko specijalno? Šta smo mi jedni drugima? Svi smo mi sami na kraju." To je taj momenat. To je momenat kada me je Seokjin udario. - Taehyung, 1. maj 2022.

Spuštao sam pogled. Kada sam ponovo otvorio oči video sam štrokavu sobu u još štrokavijem svetu. Mislo sam da su to moji poslednji trenuci, video sam crveni plamen, beskrajan dim i uspaničeno lice Jungkook_a. - Yoongi, 2. maj 2022.

Da li je Jimin upao u istu zamku kao i ja, nesposoban da odluči da li da zadrži ili odbaci stara sećanja? Prišao sam mu. "Jimin. Idemo odavde." - Hoseok, 12. maj 2022.

Ove tri beleške možete pogledati ovde.

! Stigao je i drugi deo video priče "Blood, Sweat and Tears" - ovde.

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku