BTS Univerzum 4

BTS_Univerzum

"Očekivao sam da će se okrenuti ka meni dok igraju neku igru i pitati zašto kasnim. Zamišljao sam da Seokjin i Namjoon nešto čitaju, da Taehyung igra igrice, da Yoongi svira klavir, a da Hoseok i Jimin plešu... Iza nas se čulo zatvaranje vrata. Tada sam shvatio. Ti dani su prošli i nikad se neće vratiti..."- Jungkook, 30. septembar 2020.



"Kada plešem mogu da vidim drugačijeg sebe u ogledalu. To su trenuci kada sam siguran u sebe i smiren. To su trenuci u kojima zaboravljam svu teskobu koja me okružuje. Trenuci u kojima verujem da mogu biti srećan. Zato želim da na svaki način zaštitim te trenutke." - Hoseok, 25. februar 2021.

Seokjin (Jin) priznaje da je on kriv za Yoongi_jevo izbacivanje iz škole. Hoseok (J Hope) piše o danu kada je Jimin dobio napad i završio u bolnici, dok u drugoj belešci piše o tome zašto je odlučio da se bavi plesom. Jungkook je najmlađi u ovoj družini (kao što je u stvarnom životu, najmlađi u bendu), njegova beleška se odnosi na trenutke kada je shvatio da oni više nikad neće provoditi vreme u školskoj ostavi (skrovištu). Četvrti deo BTS Univerzum vremenske linije pogledajte ovde.

BTS Univerzum - vremenska linija 5 uskoro...

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku