Da li su BTS zaista popularni u Južnoj Koreji
BTS_info
Internacionalna popularnost benda. često šalje krivu sliku o njihovoj popularnosti u Južnoj Koreji. Njihova izdavačka kuća nije deo čuvenog Big Three trougla (bar to nije bila do 2017.), poznati su i "ratovi" BTS i EXO fanova (više medijski isforsirani, nego šta zaista postoje), a tu je i ljubomora koja proizilazi iz ogromne podrške koju BTS dobija iz čitavog sveta. Dakle, da li su zaista popularni na domaćem terenu?
Da. BTS ima ogromnu podršku u svojoj zemlji, a najbolji dokaz je nedavni podatak koji je stigao iz KOFICE organizacije. KOFICE (Korea Foundation for International Cultural Exchange) pokriva Hallyu* trendove u nekoliko kategorija (muzika, film, moda, turizam, performansi..) i podnosi izvešaje poznate po imenu Hallyu White Paper.
2017 Hallyu White Paper je otkrio da su BTS prvi izvodjači koji su nakon 16 godina prodali više od milion kopija jednog albuma samo u Južnoj Koreji. Album "Love Yourself: Her" prodat je u preko 1,6 miliona primeraka, a pre njih ovo je uspelo grupi g.o.d 2001. godine.
EXO-L (EXO fanovi) su se odmah pobunili govoreći da je to i EXO uspeo da to uradi. Medjutim, EXO je album izdao u dve varijante (korejska i kineska) i tek zajedno je prodaja prešla čarobnu granicu od milion primeraka, dok su BTS izdali samo jednu (korejsku) varijantu i ona je daleko nadmašila pomenuti broj.
Uskoro ćemo saznati hoće li novi album "Love Yourself: Tear" nadmašiti prethodnika, a ono što je već poznato jeste da je ovaj album već porušio mnoge rekorde kad se govori o prodaji albuma u pretprodaji.
* Hallyu - korejski talas nastao krajem prethodnog veka, sa ciljem da upozna ostatak sveta sa južnokorejskom kulturom. Nosioci talasa su K-pop, K-drama i razni zabavni TV šou programi.
Internacionalna popularnost benda. često šalje krivu sliku o njihovoj popularnosti u Južnoj Koreji. Njihova izdavačka kuća nije deo čuvenog Big Three trougla (bar to nije bila do 2017.), poznati su i "ratovi" BTS i EXO fanova (više medijski isforsirani, nego šta zaista postoje), a tu je i ljubomora koja proizilazi iz ogromne podrške koju BTS dobija iz čitavog sveta. Dakle, da li su zaista popularni na domaćem terenu?
Da. BTS ima ogromnu podršku u svojoj zemlji, a najbolji dokaz je nedavni podatak koji je stigao iz KOFICE organizacije. KOFICE (Korea Foundation for International Cultural Exchange) pokriva Hallyu* trendove u nekoliko kategorija (muzika, film, moda, turizam, performansi..) i podnosi izvešaje poznate po imenu Hallyu White Paper.
2017 Hallyu White Paper je otkrio da su BTS prvi izvodjači koji su nakon 16 godina prodali više od milion kopija jednog albuma samo u Južnoj Koreji. Album "Love Yourself: Her" prodat je u preko 1,6 miliona primeraka, a pre njih ovo je uspelo grupi g.o.d 2001. godine.
EXO-L (EXO fanovi) su se odmah pobunili govoreći da je to i EXO uspeo da to uradi. Medjutim, EXO je album izdao u dve varijante (korejska i kineska) i tek zajedno je prodaja prešla čarobnu granicu od milion primeraka, dok su BTS izdali samo jednu (korejsku) varijantu i ona je daleko nadmašila pomenuti broj.
Uskoro ćemo saznati hoće li novi album "Love Yourself: Tear" nadmašiti prethodnika, a ono što je već poznato jeste da je ovaj album već porušio mnoge rekorde kad se govori o prodaji albuma u pretprodaji.
* Hallyu - korejski talas nastao krajem prethodnog veka, sa ciljem da upozna ostatak sveta sa južnokorejskom kulturom. Nosioci talasa su K-pop, K-drama i razni zabavni TV šou programi.
Коментари
Постави коментар