Kako je nastao BTS (četvrti deo)
Od debija 2013. do 2016. godine BTS su naporno radili,
vežbali, dobijali nagrade, a A.R.M.Y je konstantno rastao. Sve predrasude o
grupi su polako nestajale, hejtera je bilo sve manje i tako je došlo vreme da
se pojavi drugi studijski album koji će potvrditi Bangtan kao bend koji je (ipak) nešto
više od prosečnog K-pop izdanja. Ipak, još neke stvari su se dogodile pre nego što
je “Wings” ugledao svetlost dana.
Najpre, Forbs je u martu 2016. objavio da su BTS imali
najviše retvitova od svih zvezda i zvezdica na našoj planeti. Tviter je to
ispratio tako što je kreirao, po prvi put, emoji vezan za K-pop (BTS emoji,
naravno). Zatim, u martu izlazi kombinovan album “The Most Beautiful Moment in
Life – Young Forever” koji pored već poznatih numera, sadrži i tri nove: “Fire”,
“Save Me” i "Epilogue: Young Forever". Usledila je velika azijska
turneja (prodato skoro 150.000 karata) i zapaženi nastupi na KCON festivalu u
NY i LA (oba rasprodata).
Tokom leta počelo je prikazivanje reality programa BTS: Bon Voyage. Kroz osam epizoda gledaoci su mogli da prate BTS na desetodnevnom putovanju po severnoj Evropi. Iz ovog serijala potiče priča o RM_u i izgubljenom pasošu (BTS lider je bio prinudjen da ranije završi svoje putovanje zato što je tokom boravka u Švedskoj izgubio pasoš). Za još uzbudljivije leto pobrinuo se Suga koji je 16. avgusta kao AgustD izbacio svoj prvi mixtape - odlično primljen kod kritike fanova.
U septembru BTS objavljuju drugi studijski album za japansko tržište “Youth”, a u oktobru stiže “Wings”. Interesantan podatak je vezan za prodaju ovog albuma. Naime, zahvaljujući opciji pre-order album “Wings” je prodat u preko 500.000 primeraka pre nego što je izašao na tržište.
U septembru BTS objavljuju drugi studijski album za japansko tržište “Youth”, a u oktobru stiže “Wings”. Interesantan podatak je vezan za prodaju ovog albuma. Naime, zahvaljujući opciji pre-order album “Wings” je prodat u preko 500.000 primeraka pre nego što je izašao na tržište.
Izlaskom ovog albuma BTS postaje “all kill” na svim top listama
u Južnoj Koreji - sve su pomerili sa prvih mesta. Na Billboard 200 listi stižu
pravo na 26. mesto (na World listi stigli su na 1. mesto), a BTS postaju prvi
korejski bend koji je ušao na UK top listu albuma. Na ovom albumu, svaki član ima svoju solo pesmu, svi su učestvovali u pisanju tekstova, a kao producenti (pored RM i Suge) potpisani su i J-Hope ("Intro: Boy Meets Evil" J-Hoe & Pdogg) i Jin ("Awake" Slow Rabbit & Jin).
Prvi singl “Blood, Sweat and
Tears” je na Trubi za prvih 24 sata pregledan više od 6 miliona puta, a ono što
je manje poznato jeste veza izmedju ove pesme i knjige “Demijan” nemačkog
nobelovca Hermana Hesea. Ova knjiga je poslužila kao inspiracija za gotovo
čitav album, zato na nastupima možete čuti RM_a kako izgovara: "He too was
a tempter. He too was a link to the second. The evil world with which I no
longer wanted to have anything to do." (citat iz knjige).
Коментари
Постави коментар