BTS Univerzum "LY: Answer" beleške - Taehyung

BTS_Univerzum

"Kakogod, umesto brisanja nastavio sam dalje. Druge boje, drugi oblici i različiti dizajni – imao sam običaj da sednem naspram grafita koji sam završio. Nije bilo važno da li mi se sviđa ili ne.  Nije bilo bitno da li je lep ili ne. Bio je moj i to sam bio ja." - Taehyung, 29. mart 2022.



Fikciona priča koju su kreirali Big Hit i BTS već nekoliko godina zaokuplja pažnju kako fanova, tako i onih koji ne slušaju BTS. Beleške (notes) koje izlaze uz albume su deo te priče, koja je vremenom postala poznata pod imenom BTS Universe ili skraćeno BU. Više o ovoj priči možete saznati ovde, a Taehyung_ovu (V) belešku koja je izašla uz "LY: Answer" album ovde.

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku