BTS Univerzum - početak

BTS_Univerzum

"Skinuo sam cipele, ostavio ranac i ušao u spavaću sobu. Moj otac je, nakon dužeg vremena, bio tu. Krenuo sam da ga zagrlim. Više ničeg se nesećam nakon tog trenutka. Da li sam prvo namirisao alkohol, ili je on prvo počeo da me psuje, ili me je prvo udario? Ne znam šta se tačno dogodilo..." - Taehyung, 29. decembar 2010.


"Kraj leta. Početak jeseni. Nebo je bilo plavo, a vazduh suv. Šta treba da mislim, šta treba da osećam, šta treba da uradim - tada nisam znao odgovor. A onda, misao "Oh, mama" . U sledećem trenutku, uz prasak, kuća se srušila. Sve je postalo plamen - kuća, krov, stubovi, zidovi, soba u kojoj sam živeo..." - Yoongi, 19. septembar 2016.

Sve je počelo sa beleškama koje su napisali Hoseok (J Hope), Taehyung (V), Jimin i Yoongi (Suga). Prvi deo vremenske linije BTS Univerzuma možete pogledati ovde.

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku