BTS Univerzum Beleške 8

BTS_Univerzum

"Zatim sam osetio hladnoću. Uplašio sam se. Pomerao sam usne, ali reči nisu izlazile. Oči su mi i dalje bile otvorene, ali sve oko mene se pretvaralo u mrak. Gubio sam svest. U tim trenucima neko mi je govorio:
Život će biti mnogo bolniji od smrti. Da li i dalje želiš da živiš?“ - Jungkook, 22. maj 2022.


"Pogledao sam poruku i polomio cigaretu. Trenutak kasnije, moj lik u ogledalu se smejao. Nosio sam crvenu majicu na kojoj piše "Dream" i smejao se kao lud zato što sam se osećao dobro, a nisam imao pojma zašto." - Yoongi, 8. jun 2022.

Devojke su počele da ulaze u živote naših junaka nakon raspada družine, ali Usud još uvek nije imao nameru da im malo olakša život...  BTS Univerzum - vremenska linija 8. deo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku