BTS Univerzum Beleške 7

BTS_Univerzum

"Ja nemam roditelje. Ne sećam ih se, sa njima sam bio samo do sedme godine. Ukoliko govorimo o bolu koji roditelji mogu da vam nanesu, ja ga imam sasvim dovoljno. Ljudi obično kažu: Moraš da prevaziđeš bol; Moraš da prihvatiš ono što se događa... Nije, da ja to ne znam. Ja ne odbacujem to iz mržnje, ali... Niko mi nije rekao kako to uradim..." - Hoseok, 20. maj 2022.



"Kroz kičmu mi je prošla hladnoća, izgledalo je kao da se čitav svet ruši. Izgledalo je kao da sam plutam po dubokom moru.. Bio sam uplašen. Osećao sam se mizerno i otrcano. Bio sam ljut. Toliko ljut da to nisam mogao da zadržim u sebi. Hteo sam nešto da uradim - bilo šta..." - Taehyung, 22. maj 2022. 

Jedan od najvažnijih događaja u BTS Univerzum priči dogodio se na obali. Nakon tog susreta družina više nikad nije bila zajedno. Postoji mnogo teorija o tome šta se i kako dogodilo, a uvertiru u taj dan nam daju Hoseok, Taehyung i Namjoon... BTS Univerzum vremenska linija 7. deo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku