BTS Univerzum Beleške 5

BTS_Univerzum

"Kada pitate bilo koga da li je siromaštvo greh, niko vam neće reći da jeste. Ali, da li je tako? Siromaštvo uništava toliko toga. Stvari koje su bile svete, postaju beznačajne. Stvari za koje ste mislili da ih se nikad nećete odreći, završavaju tako što se od njih odričete. Postajete sumnjičavi, uplašeni i na kraju se mirite sa sudbinom." - Namjoon, 17. decembar 2021.


"U mislima su mi bila lica mojih prijatelja - Yoongi, Hoseok, Jimin, Taehyung, Jungkook. Prestrojio sam se i skrenuo ka pumpi. Nisam mogao da odustanem. Čak da postoji samo 1% šanse za uspehom, neću odustati. Kroz prozor sam video da mi se Namjoon približava." - Seokjin, 11. april 2022.

Namjoon (RM) odlučuje da napusti porodicu i vrati se u grad. Yoongi (Suga) nakon dugo vremena sreće Jungkook_a. Seokjin (Jin) će pokušati da na svaki način pomogne prijateljima. BTS Univerzum vremenska linija 5. deo

Коментари

Популарни постови са овог блога

BTS - članovi benda

BTS u Srbiji

Kad BTS ide u vojsku